Jump to content

Recommended Posts

Posted

Merci les potos !

 

Pour fêter ça je vous annonce qu'une nouvelle version des applis compagnons est quasi prête avec la gestion du mode offline.

Ça fait 1 an et demi que je traine dessus, va falloir la releaser :) ; plus que quelques petits bugs...

Mais bon, je suis en plein déménagement pour avoir de quoi stocker la saison 3 de Batman... 1 chose à la fois

  • Like 3
  • Thanks 1
  • I'm Batman! 2
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Our website uses cookies to guarantee you the best navigation. By continuing your visit, you confirm that you accept these cookies. Our Cookie Policy has other terms. Privacy Policy